اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 21:19

پنج شنبه, 15 تیر 1402 ساعت 11:54

کشمیری سرپرست شهرداری بجنورد شد/ برگزاری آیین معارفه 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیین معارفه سرپرست شهرداری بجنورد در سالن همایش‌های شورای اسلامی با حضور ۸ عضو ، جمعی از معاونین ، مدیران و همکاران شهرداری برگزارشد.

به گزارش نسیم امروز، مهندس اربابی ، نایب رییس شورای شهر اقدام جمعی شورا در تغییر مدیریت را تاکید بر تغییر وضعیت موجود و بهبود عملکرد شهرداری برشمرد و گفت : معتقدیم موفقیت مدیران در گرو تعامل با پرسنل است و امیدواریم با تکیه بر تجارب و تخصص و جایگاه قابل اعتماد و پایگاه مردمی که مهندس کشمیری در شهرداری و شهر دارند شروعی بر کیفیت دهی به خدمات برای عموم شهروندان باشد.

یزدانی ، رییس کمیسون ایثار وشهادت شورای شهر نیز گفت : متاسفانه خروجی کار شهرداری رضایت شورا را جلب نمیکرد ، لذا با تصمیم گروهی با استعفای دکتر حمیدی موافقت و مهندس کشمیری را با سابقه ارزشمندی که دارند بعنوان سرپرست انتخاب کردیم و توصیه اول ما در کنار سرعت دادن به خدمات عمرانی ، توجه به پرداخت حق و حقوق پرسنل است.

دکتر معلم عضو شورای شهر نیز با ارزوی افزایش تعاملات و اهتمام به رفع مطالبات عمومی ، تحقق مصوبات شورا در بهبود معیشت و رفاهیات پرسنل را برای استفاده رایگان از زائرسرا به مدت ۲۰ سال و عدالت محوری در پرداخت حقوق پرسنل خواستار شد.

مهندس کشمیری با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر در واگذاری مسئولیت ، تقارن عید مبارک غدیر با روز ملی شهرداری ها را منشا برکت دانست و گفت: شهرداری از جمله دستگاههایی است که خدماتش درافزایش کیفیت زندگی شهروندان نقش مهمی ایفا می کند و انشا الله که در سایه تدبیر و هماهنگی و تصمیمات مدیریتی با تعامل پرسنل زحمتکش شهرداری بتوانیم در کسب رضایت بیشتر شهروندان گام برداریم.

وی ادامه داد: معتقدم اگر گستره خدمات ما با دغدغه و مطالبات مردم هم سو نباشد ، براورد مثبت نخواهد داشت لذا با درخواست از همکارانم برای احصای نیازمندی های مبتنی بر خواست شهروندان انشا الله گامهایی را در مدت اجرای مسئولیتم در راس اهداف کار قرار خواهم داد.

مهندس مغروری نیز با ذکراینکه مهندس کشمیری انتخاب و حمایت 100 درصدی اعضای شورای شهر را داراست ، گفت: امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشید و سطح ارائه خدمات گسترش پیدا کند.

درپایان این مراسم ، حکم سرپرست شهردار به مهندس کشمیری به وی اهدا شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره